10 Kasım 2018 Cumartesi

Politika, gerçeği görmenin sanatıdır.






Demir Bilgin.
Politika, gerçeği / gerçekleri görmenin sanatıdır.

Politika, imkansızı imkan haline getiren bir sanatır.


Türkiye’de politika ise, gerçekleri görmemek oluyor. Yazık oluyor.

Uzaklardan ve kutup yakınlarından yazıyorum. İpuçlarını veriyorum:

Bir: Tali çelişkiler var ve iki, temel çelişkiler var:

Tali çelişkiler, bir an önce çözülmesi gereken çelişkilerdir.

Bu tali çelişkilerden zarar gören toplumun geniş kesimlerin birleştiği bir blok ve bu bloka hitap eden ”Asgari Proğram” oluyor.

Asgari Proğramın noktaları vardır:

A) Türkiye’de, Receb ve kabile düzenini bir an önce düşürmektir.

B) Recebi halk adına yargılamaktır.

C) Receb ve kabile düzeninde, toplumun tüm kesimlerinde yuvalanan bu kabileyi tasfiye etmek, ortadan kaldırmaktır.

D) Receb’in selefi İŞİD’çi Ak Partisini kapatmaktır.

İki: Bu tali çelişki çözüldükten sonra, toplumun temel çelişkisini çözmek için mücadeleye devam edilir. Temel çelişki: Emek – sermaye çelişkisidir.

Sonuç alıcı politika budur. Bu olmalıdır.

Politikada gerçeği / gerçekleri görmenin sanatı budur. Bu olmalıdır.

Bunları bilmemek acı oluyor; politika sanatını görmeyip, Anadoluyu, Receb ve kabilesine teslim etmek, acı oluyor.

Türkiye’de bu temelde bir politika geliştirilmezse, ne yazık ki, tüm Anadolu halkları için uzun sürecek bir katliam ve soykırım devam edecek demektir.

Bu notum, bir uyarı notu oluyor.

Bu notum, Anadolu halklarına sahip çıkmanın notu oluyor.

Bunları yazdım.

Çok geç olmadan, asgari proğramda birleşip, Receb ve kabilesinden kurtulmanın ipuçlarını verdim.


Hiç yorum yok: