10 Temmuz 2011 Pazar

Kemal Burkay Dönüyor!






Demir Bilgin
demir.bilgin@yahoo.dk


"Bizler Türkiye’den çıktığımız gibi, geri geliriz. Ama dönmeyiz! Bizler, Türkiye’den çıkar, ama sisteme hizmet etmek için dönmeyiz!"



Küçük bir nottur: Biraz ağır bir not; olsun. Kemal Burkay’a ilişkindir. Notumu olduğu gibi aşağıya aktarıyorum:

Kemal Burkay Bey, 30 Temmuz’unda Tükiye’ye dönüyorsun; sevindim ve üzüldüm.

Sevindim: Kürt siyaset adamı Burkay, Türkiye’ye gitsin ama dönmesin!

Üzüldüm: Türkïye’ye dönsün, ama ”Türk” olarak dönmesin!

Sevindim: Herkes kendi cephesinde mücadele versin.

Sevindim: Burkay, Kürt kimliği ile Kürdistan’a gelsin, ama ”dönmesin!”.

Dönmek vardır. Dönmek vardır.

Dönekleri sevmeyiz.

Gelipte döneklere hizmet eden insanları da sevmedik. Sevmeyiz.

Biz buyuz!

Bizler Türkiye’den çıktığımız gibi, geri geliriz. Ama dönmeyiz!

Bizler, Türkiye’den çıkar, ama sisteme hizmet etmek için dönmeyiz!

Bizler buyuz!..

Kemal Burkay Bey;

Türkiye’ye, ya da Kürdistan’a git. Ama Dönme!

Kemal Bey, Kürdistan’a git, ama Türkiye’ye dönme!

Kemal Bey, Türkiye’ye git, ama Türkleşmiş Kürt olarak dönme!

Kemal Bey; Türkiye’ye değil, ama Kürtlerin sevda ve kavgasına ortak olmak istiyorsan, git!

Bunlar yoksa, diyeceğimiz şudur:

”Gölge etme, başka ihsan istemeyiz!

Hiç yorum yok: