8 Mayıs 2009 Cuma

Katliamın Sorumlusu Hükümettir

Abdullah Öcalan

Mardin'in Mazıdağı ilçesine bağlı Bilge köyünde yaşanan katliama da değinen Öcalan, katliamdan korucuların eline silah verenlerin sorumlu olduğunu söyledi. Öcalan Mardin katliamına ilişkin şunları belirtti: 'Mardin olayı koruculuk sisteminin ürünüdür. Bu sistem derhal gözden geçirilmelidir. Bu sistemle, devletin silahıyla bu zavallı köylüleri şiddet makinasına çevirip, vahşileştirdiler. Yüz bin katil ortaya çıkardılar, ortalıkta dolaşıyorlar. Sorumlu ne ölenler ne de öldürenlerdir. Burada ilan ediyorum; bunun sorumlusu bunların eline silah verenlerdir, bu da Hükümettir. Cahilin eline silah yetki verirsen ya adam öldürür ya da kadın kaçırır. Cahilin eline silah vermezsen adam öldürmeyi bilmez, öldürmeyi bırakın bir sinek dahi öldüremez. Ben o bölgedeki köylülerin özelliğini biliyorum, karakol desteği olmazsa bir sineği dahi öldüremezler. Radyoda dinledim, çoluk çocuk öldürüp PKK'ye mal etmeyi düşünüyorlarmış.

Vicdan sahibi olsaydınız onlara silah vermezdiniz

Bunlardan iki kişiyi de PKK içine sızdırarak da bu katliamı yaptırmış olabilirlerdi! O zaman da bu katliamı PKK mi yapmış olacaktı! Daha önce de Mardin bölgesinde çocuk, kadın katliamı yaptılar. Bunu da bize mal etmişlerdi! PKK'ye sızdırılan Hogir kod isimli, Cemil Işık bunu yapmıştı. Cemil Işık'ın Ergenekon sızması olduğu bugün ortaya çıkmıştır. Aynı şekilde Kör Cemal, Şırnaklı Metin ve Şemdin Sakık dörtlü çete vardı. Bunlar beni de öldürmeye çalıştılar ama önce yetkilerimi alarak bunu yapmaya çalıştılar. Ben kıl payı kurtuldum. Bunlar kendilerine ekmek veren köylüleri dahi öldürdüler. Bu son olayda da görüldüğü gibi bunu yapanlar biz değil, Ergenekon'dur. 33 asker olayı, Bahtiyar Aydın'ın öldürülmesi, Rıdvan Özden olayı var. Ve Muş-Lice-Kulp üçgeninde yaşananlardan daha önce de bahsetmiştim. Bu işleri de bize mal ettiler, bizimle ilgisi olmadığı açığa çıkmıştır. Basından duyduğum kadarıyla Erdoğan, bunu yapanlar için vicdan sahibi değiller demiş. Vicdan sahibi olsaydınız bu insanlara silah vermezdiniz. Başta Hürriyet Gazetesi olmak üzere Ertuğrul Özkök, bana iftira etti, beni 'bebek katili' ilan etti! Yaşanan durumlar görülüyor, bugün bir bir açığa çıkıyor. Tüm bu kadın çocuk katliamlarını yapanlar devletin birer yapılanmasıdır.'

-----------

Kaynak: http://www.gundem-online.com/

Hiç yorum yok: