12 Nisan 2009 Pazar

DUYUN DOSTLAR

"Hüseyin Belli: Merhaba, Fezali’ye selamlarımı iletiyorum. Sitede yer alan şiirlerini okudum, okuyorum. Ozan olduğu belli. Onunla ilgili bir özgeçmiş verseydiniz, mutlu olurdum. Antakya."

Degerli Cebiroglu bu aşağıdaki şiirimi Hüseyin Belli can dostda iletirseniz çok mutlu olurum:

DUYUN DOSTLAR

Cirik Haci – FEZALİ

Cirik.Haci@gmx.de

Duyun dostlar merak etmeyin beni
Berçenek sabahında an idim ben
Aman yanlış yere atmayın beni
Babamın bedeninde kan idim ben

Bahar başı martda geldim dünyaya
Büyüdüm o günler yürürdüm yaya

Aklım yetince uğraşdım dağ kaya
Yapılan cemlerde ki can idim ben

Sohbetin ederdi yaşlı insanlar
Böyle gelmiş gitmiş önceki canlar
Evleri kapatınca yağan karlar
Evinin aydınlığı tan idim ben

Büyüdüm atıldım tutdum hayatı
Halka hizmet için ettim niyeti
Bilinsede bilinmesede kıymeti
Güzeller dolu dolu dün idim ben

Aşkla yürüdüm yıkıldı engeller
Bülbülüne hasret kavuşdu güller
Hanemizde misafir oldu pirler
Erenler dudağında mim idim ben

Çalardık sazı aşkla özümüzden
Konuşurduk gerçeği dilimizden
Fezalim himmet yüce pirimizden
O varlığı görünen gün idim ben

Hiç yorum yok: