22 Nisan 2015 Çarşamba

KiME HiZMET ETSEM...




                                  KİME  HİZMET  ETSEM                                    

Haci Cirik / Fezali

Kime hizmet etsem belası geldi
Başımın ağrısı bitmiyor ondan
Can ciğer dedim de, kalbimi kırdı
Çilesi başımda gitmiyor ondan

Maddi mani saygı amelim benim
İnsanı  sevmekti  aslında  dinim
Kolladım insanı bulunmaz kinim
Nimetim bilinmez yetmiyor ondan

Yakın uzak koştum sardım insanı
Yediler içtiler doymaz bir yanı
Gelecek  içinde incitmem canı
Sökükler çoğaldı tutmuyor ondan

Belalı günlerim geldi de, geçti
Dostlarım derince  yarayı  açtı
Hak yiyen tırpanla rüzgarı biçti
Elin veren şifa katmıyor ondan

Ah dedikce içim dertle doluyor
Yüreğim yaralı dertli duruyor
Fezali uğruna  özüm soluyor
Can dostlar sohbeti etmiyor ondan

Hiç yorum yok: