27 Mayıs 2014 Salı

NEDEN GİZLENİRSİN





Fezali / Haci Cirik

Varsın,birsin dedik,  asırlar yıllar
Neden gizlenirsin sen kullarından.
Ömür boyu secde eder bu kullar
Neden gizlenirsin sen kullarından.

Var mı bir kusurun,  biz mi görmedik
O gizli sırrına, biz mi ermedik
Gösterdiğin yola biz mi varmadık
Neden gizlenirsin sen kullarından

Nerede yaşarsın mekâna varsam
Secde eder idim yüzünü görsem
Sorular sorardım sırrına ersem
Neden gizlenirsin sen kullarından

Yalvarırdım dileğimi ver diye
Tabibim ol şu yaramı sar diye
Şehirde görmedim gelmedin köye
Neden gizlenirsin sen kullarından

Asırlardır camileri dolaşır
Kimisi mollaya sorar danışır
Kimisinin eli kana bulaşır
Neden gizlenirsin sen kullarından

Niyet ettik oruç tuttuk, otuz gün
Anlamadım gitti,  bu nasıl bir din
Bulamadık kapısını cennetin
Neden gizlenirsin sen kullarından

Fezlali’yim gördüm insanda seni
Her şey o sıfatta, keremi gani
Gel gayri incitme bu tatlı canı
Neden gizlenirsin sen kullarından

Hiç yorum yok: