18 Kasım 2014 Salı

KURSAK İLE BEYİN...




Haci Cirik / Fezali

Kursak ile beyin arası yolda
Başta duran halkı yöneten kişi
Talan eder malı elleri balda
Başta duran halkı yöneten kişi

Benim halkım diye başlar sözünü
Güler ağlar sızlar gizler özünü
Yalan söyler boyar halkın gözünü
Başta duran halkı yöneten kişi

Şükür diye başlar hisse peşinde
Haram vardır ekmek ile aşında
Hayır koymaz vatan toprak taşında
Başta duran halkı yöneten kişi

Mağdur durur hali hesabı başka
Sıfır sayar malı geldikce aşka
Çuval çuval para birikir köşke
Başta duran halkı yöneten kişi

Beri gelin yakın durun milletim
Beni malım mülküm külvetim
Uyu halkım yavrular kalsın yetim
Başta duran halkı yöneten kişi

Fezali söylese dertleri çoktur
Zalimin sözleri bedende oktur
Bu derdin sanma ki çaresi yoktur
Başta duran halkı yöneten kişi

Hiç yorum yok: